Efterfest igen

Hamnade på efterfest i natt. Det var hur nice som helst. Roligt att se vart U hade flyttat. Jäkligt fint och mysigt var det där fast lite lister som låg efter väggarna. Han håller nämligen på med att göra om lite i lägenheten. Spriten åkte fram med en flaska julmust. Det är faktiskt riktigt bra att grogga på det fast man inte kan tro det. Det blev några glas och såklart så showade jag lite till lite nice musik. Jag hade ju lovat att göra det för tjejerna som var med. Det måste ha blivit sent i natt. Känns som det. U är så himla snäll som lät mig sova över där i natt. Klev upp och upptäckte att det var mörkt ute. Jäklar också tänkte jag, är klockan så himla mycket reda?, fortsatte min hjärna singnalera. Surrade lite med U och gosade lite med hans katter som är helt underbara. Sen började jag att knalla hem. Först så var jag lite vilsen och undrade vilket håll jag skulle gå. Men jag chansade och gick i väg åt hållet jag trodde det var. Det var helt rätt väg. Superkallt var det ute och bakis var man. Inte kul att behöva traska ute då inte. Väl hemma blev det soffan och en supergo macka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0