Festmöte på Twain

Nu så har jag varit på ett möte om festen som jag är med att fixa i morgon kväll. Stod och väntade utanför Twain på F som skulle vara med på mötet. Väntade och väntade men ingen F dök upp. Däremot dök J upp. Så det kändes bra att man inte var själv. Inte för att det skulle gått åt skogen då, men tyckte det var viktigt att de som skulle jobba imorgon var med på mötet. J och jag knallade in och träffade Teddy som äger stället. Vi spånade på olika drinknamn. Lät J och Teddy bestämma vad drinkarna skulle heta. Jag bryr mig faktiskt inte om vad de kommer att kalla de. Det är bra att det finns andra som kan fundera ut sånt. Det var jäkligt dåligt att inte F kom. Han hade ju sagt att han skulle komma. Teddy och J kom fram till några vågade drinknamn på temat Bad Santa. Coolt med lite sköna drinknamn. Sist blev det ju succe med drinkarna. Det ska bli så jäkla nice imorgon kväll när vi kör igång partyt. Lääängtar!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0