Skärp er Plaza


Fylkings. Foto: Stefan Falkelind

I fredags blev det Plaza kväll. Innan jag skulle gå hemifrån så plockade jag fram kameran. Tänkte passa på att fota lite. Kameran ska ju användas och bilder ska lägga ut här. Var i valet och kvalet om hur jag skulle göra. Skulle jag släpa med mig kameraväskan eller ta kameran i fickan? Bestämde mig för att ta väskan fast precis innan jag skulle gå så blev det en snabb ändring och kameran hämnade i fickan istället. Hade bara en öl hemma så den drack man innan.



Första anhalten blev Captain Cook. Det var en jäkla läng kö när jag kom dit så jag fick stå ett bra tag innan jag kom in. Många hälsanden blev det och några öl. Blev så jäkla glad när jag såg att M var där. Har ju inte träffat han på flera år. Efter ett tag så kom han fram och jag fick en välbehövlig kram. Bild 1: M. Bild2: Två underbara tjejvänner. Bild 3: En gäst. Foto: Stefan Falkelind.







Tänkte förs skita i att gå på Plaza men det lockade för mycket. Knatade dit och det var en jäkla lång kö. Men jag behövde inte stå i kön. Man är ju där så pass ofta och så känner jag vakten. Gick fram till han och så fick jag en lapp så jag kunde gå in andra ingången. Superkul var det där och många, många bekanta rände där. Östersunds bandet Fylkings körde på scenen men jag lyssnade inte så mycket på dem. När jag skulle hämta kameran  i jckan så skulle de ha 9 spänn. Så jäkla fräckt alltså. Försdt betalar man en tjuga för att hänga in den och sen ska man betala mer bara för att man ska hämta nåt. Skärpning Plaza!! Kvällen slutade som vanligt med efterfest. Fast det var bara jag och två killar på eftersläckaren. Men kul hade vi. Bild: Några framför scenen. Bild2 och 3: Två brudar som jag känner.Bild 4: I min underbara tjejpolare. Bild 5: Hon till höger känner jag. Bild 6: Hon till vänster känner jag. Bild 8: Han till vänster är grymt snygg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0