Supersnygga streetkläder och jeans

Har hittat riktigt snygga och coola jeans, t-shirt och tröjor på Fashiongate.se. De är grymt snygga och helt i min stil. Han bara kika in på deras tuffa site så fastnade jag genast för de här kläderna. Jag måste bara ha de här i min garderob.


Foto: Fashiongate.se

Tröjan gillar jag för att dess enkelhet utan tryck eller krussiduller på framsidan. Dubbelknapparna i guldfärg gör att den inte blir tråkig och att det är text enbart på baksidan tycker jag är ett bra val.  Den lila texten är helt grym och placerad på perfekta ställen som gör att blickarna dras till ägaren. Du får den för 599 spänn.


Foto: Fashiongate.se


Foto: Fashiongate.se

Blev nästan bländad när jag såg den undebarara t-shirten. Guld och Silver älskar jag helt enkelt så den här är en favvo så det skriker om det. Trycket är modernt och så coolt. Att man valt att ha mest guld istället för lika av varje lyfter fram pistolen. Den är underbart snygg. Märket är Cipo & Baxx och priset är på 399 riksdaler.


Foto: Fashiongate.se

Skärningen på jeansen gör de as sexiga. Enkelheten på framsidan av byxorna med långa raka sömmar som bildar rutor får byxorna att bli ännu mer sexiga. Fickorna på låren  är en extra cool detalj. Baksidans härliga fickmönster gillar jag skarpt. Det är bra att det är stort och snirklarna gör att man vill stoppa in fingret där och snurra om. Märket är även här Cipo & Baxx. 899 spänn är prislappen.


Foto: Fashiongate.se


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kolla in: http://www.mebecoloring.blogspot.com/

2008-12-19 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0