Väldoftande hudvård för killar från Flowers


Foto: Stefan Falkelind

Har precis nyss fått lite ansiktsprodukter från det svenska företaget Färg och förändring. Märket heter Flowers och de är helt perfekta för killar. Prövade Lavendelkrämen på mitt  smalben där jag sen flera år tillbaka har haft ett stort område som är torrt och som aldrig läker. Nu har jag märkt att den hjälper för området har blivit mycket mjukare och torrheten håller på att försvinna. Doften av lavendel är underbar, 60 ml betalar du 149 riksdaler för.

Den andra ansiktskrämen Grön revolution har jag prövat på pannan och huden blir genast mjukare och frächare. Doften av gröna äpplen är så jäkla underbar. Gör huden friskare och jämnare. Verkar milt vitaliserande. Kan även användas på händerna, priset för 60 ml är 199 kronor.

Ansiktsoljan anti-dry motverkar torrhet i ansiktet. Innehåller skyddande oljor 50 ml får du för 129 spänn.

Fick även Granatäpple som även den luktar fantasktisk gott. Det är en mild kräm som vårdar huden, motverkar torrhet och ålderstecken. Kan användas som skydd vid kallt väder, 149 spänn för 60 ml. Jag diggar verkligen de här produkterna. Känner mig glad varje gång jag använder dem. Det som är extra nice är att företagets produkter inte är testade på djur. Det ska de ha en eloge för. Grejorna luktar så gott att jag har lust att käka upp innehållet. Kika in på deras hemsida genast !!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra tips! Ska jag lägga på minnet!

2008-12-07 @ 22:10:31
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Evelina

kolla i mitt arkiv på mars 2008 så har jag ett inlägg med star wars tshirten :-) inlägget heter star wars!

2008-12-07 @ 22:38:34
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0