Punklook, en av säsongens viktigaste killtrender


Sofis Mode

Ett av Cafe.se s viktigaste killtrender för säsongen är punk. Det ska vara smala jeans, Dr Martens pjockor, rutigt och en kort bomberjacka. Då är man rätt. Helt enkelt en up to date punklook. Jag blev verkligen inpirerad. Snygga kläder och tufft men pjuckorna gillar jag inte. Skulle aldrig sätta på mig Dr Marten pjockor. Så vidigt fult.


Skjortan är jäkligt snygg. Gillar färgen skarpt. Passar perfekt till julmiddagen, 999 spänn får man lägga ut för att få den, Fred Perry. Skorna från Underground verkar hel sköna. Gillar speciellt den tjocka sulan, 1 999 kronor är prislappen. Jeansen är precis lagom fläckiga. Det behövs inte mer eftersom man ska ha på sig en skjorta som döljer överdelen av jeansen, 1 000 pix, från April 77.



Kängorna gillar jag inte riktigt. Inte min smak direkt. T-shirten för  870 kronor är däremot asläcker och kommer från Rogues Gallery. Det vita mönstret smälter in så snyggt. Jeansjackan är lika snygg som jensen ovan. De skulle passa ihop så jäkla bra. 1 600 kronor får man punga ut med och den kommer från  April 77. Väskan skulle jag nog inte köpa. Den passar inte för mig helt enkelt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0