1 kronas mobilen blir dyr



1 krona för den snygga och tuffa mobilen. Wow vilket kap. Eller? Det kan stå dig dyrt om du nappar på ett sånt erbjudande. Det är lätt att glömma att du förbinder dig till långa bindningstider och ett abonnemang som inte passar till hur du använder mobilen. Jag har själv varit sugen på att köpa en mobil för 1 spänn men när man läst det finstilta så har jag backat. Nån hake var det med den billiga mobilen. Så läs den lilla texten först. Aftonbladet har hittat en sajt där du kan jämföra olika mobilabonnemang. Telepriskollen is the name. För min egen del håller jag mig till en billig kontantkortsmobil.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Ja det brukar alltid vara något lurt..

Men i somras ringde det en man från the phone house som ville sälja en mobil i samarbete med Telia. Och den fick jag då gratis mot att jag tog ett abbonemang.. och det är faktiskt ett riktigt bra abbonemang och jag är nöjd :)

2008-10-23 @ 09:59:50
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0