Eskilstuna here I am

Befinner mig nu i Eskilstuna av alla ställen. Ska på konferans som RFSL fixat. Det ska bli jäkligt spännande att se vad helgen har i sitt sköte. Längtar efter att få träffa de andra ordförandena och utbyta ideer och erfarenheter. Man kan inte precis säga att det var en kort resa hit. Tog 11 timmar. Fattar ni. Elva timmar och tre byten. Så inte har man sovit så mycket. Fast ändå så är jag inte så trött som jag trodde. Blev nog extra pigg av att få åka iväg från Östersund ett tag. Kan verkligen säga att man är ute i god tid då vi inte börjar förrän 12. Jag hade sån tur att jag fick rummet på engång. annars hade jag fått vänta till 14. De är goa här vet ni. I rummet finns en kamin. Lyxigt. Snodde lite nätverksuppkoppling så jag kan blogga. Tror jag ska vila lite innan vi kör igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0