Larmet gick

Låg och glodde på TV:n då plötsligt telefonen ringde. Det var från SOS Alarmering. Det hade visst gått ett larm på en föreningslokal. Jag själv är med i den föreningen så jag fick säga koden och tog över ärendet. Klädde på mig och gick ut genom porten. Det var skitväder med regn och småblåst. Traskade hela vägen in till stan. Var inte orolig över vad som hänt. Tänkte att det inte blivit något inbrott. Trots att jag hade ont i ryggen kändes det fint att promenera. Behöver röra på mig mer. Kom till lokalen och såg att det inte hänt nåt. Vad skönt. Checkade läget och begav mig iväg hem. Gick förbi torget. Nu har de grävt ännu mer. Vart ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0