Låt inte Katrin komma tillbaka - trots avbön


Aftonbladet idag.

Katrin Zytomierska har skitit i det blå skåpet. Nu har hon fått sparken från programledarrollen i Idol 2008-Eftersnack efter att ha kallat Marcus Birro för galet fyllo och judehatare. Hon tror att hon kan kalla personer för vad som helst bara för att hon bloggar. Hon har gått över gränsen rejält. Jag undrar verkligen hur man kan använda sin hjärnkapasitet på ett sånt här sätt. Katrin har inte ett dyfft belägg för något av påståendena om Birro. Birro är dessutom nykterist och har inte sagt att han är emot judar. Det glädjer mig att TV4 tagit sitt ansvar och sparkat henne. Att kanalchefen, Christer Andersson, anser att det fortfarande är lika allvarligt är så jäkla bra. Enligt Aftonbladet så är Katrin definitivt borta från programmet. Jag hoppas verkligen att det är så. Sånt här tilltag får vi inte acceptera. Att hon nu gjort avbön på sin blogg och till Birro him self förändrar inget. Det är väl fan det minsta hon kan göra. Hoppas att det nu är slut på hennes medverkan i diverse TV program och på kändisfester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0