Plugg på bibblan


Foto: Stefan Falkelind

Det blev mycke idag. Nästan för mycke. Klev upp, läste blaskan och tog nåt att äta. Inte mycket äta blev det men nåt fick jag i mig. Är inte så mycket för frukost. Ja jag vet att man ska äta en ordentlig frukost. Tog en dusch och knatade iväg till bibblan. Idag skulle det bli en pluggdag. Läser historia B så jag har bestämt mig för att plita ner en fördjupning om Bibeln och kanske Jesus också slinker med. Fan va lätt det var att hitta böcker som jag behöver. I ett naffs hittade jag genast fem som verkade vara nåt jag kunde använda mig av. Jag tänker ta upp frågeställningen om Bibeln är påhittad eller finns det fakta i den? Kastade mig genast över första boken. När jag stoppat ner alla böckerna i väskan och skulle hem, kände jag att det nästan var lite väl tungt. Men de skulle hem.

Kommentarer
Postat av: Petra

Intressanta böcker..."Myten om Jesus" lät extra intressant.

2008-10-02 @ 05:56:26
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Stefan Falkelind

Jag har börjat läsa den och den är väldigt intressant.

2008-10-02 @ 12:42:16
Postat av: Siolia

Ja det låter som en rolig ide :P

Haha, G3 behöver inte mig. G3 behöver dig ;)

2008-10-02 @ 15:19:22
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Siolia

har du ny blogg igen förresten?

2008-10-02 @ 15:19:35
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej Godis! vad är din största dröm? kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget lite senare, tack & puss! :)

2008-10-02 @ 16:32:28
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Siolia: Jag har den här bloggen och på op.se. G3 behöver båda oss he he. Då kör vi på "superblogg" grejen.

2008-10-02 @ 17:07:27
Postat av: Nikolina

då hoppas jag din önskan blir till verklighet!

2008-10-02 @ 17:29:06
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Evelina

ja man borde vakna med ett skratt varje dag :) kul att du också läser historia fast kommer inte vara inne på b kursen förräns nästa termin.

2008-10-02 @ 17:49:59
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej ja jag ar vegiterian och ater inget kott alls.

Ja jag skulle tycka det vore riktigt roligt att bli "super bloggare" men just nu sitter jag i thailand bangkok sa det ar ratt langsamt med internett och kostar pengar....men nar jag kommer hem pa lordag sa kan jag borja...sag bara vad jag ska gora sa ar jag pa. mvh emma

2008-10-02 @ 18:41:45
URL: http://emerentiass.blogg.se/
Postat av: Marilyn M

Ok, här kommer en länk till det nya Superbloggandet! :)

Bild kan jag inte lägga in här...



-60-tals musiken är så bra, den tröttnar jag aldrig på.

Må gott och tack för påhälsningen hos mig! :)

Postat av: Rasmus

Jag återigen tacka för samarbetet med länkningen mellan våra bloggar via inlägg och hoppas vi kan göra om det någon gång i framtiden. Just nu är jag bara här för att studera din blogg lite och även tala om att du nu har möjlighet att via Bloggkoll prenumerera på Rollywood helt gratis. Jag har redan börjat prenumerera på din blogg då den är så kul att läsa.

2008-10-03 @ 01:16:16
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Nikolina: Ja det blir den så småning om.

2008-10-03 @ 20:42:16
Postat av: Stefan Falkelind

Evelina: Ja det är kul med historia.

2008-10-03 @ 20:44:01
Postat av: Stefan Falkelind

Emma: Vad glad jag blir att du är vegetarian. Det är jag också. Vad skoj att du vill hänga på "superbloggare". Du tar en skärmdump av min blogg och lägger in bilden i ett inlägg på din blogg och skriver lite om min blogg. Sen lägger du till en länk till min blogg. Jag gör samma sak med din blogg.

2008-10-03 @ 20:47:53
Postat av: Stefan Falkelind

Rasmus: Tack själv för länk samarbetet. Ja självklart kan vi göra om det någon gång i framtiden. Jag ska genast prenumerera på din blogg. Den följar jag. Vad glad jag blir att du prenumererar på min blogg och att du gillar den:)

2008-10-03 @ 20:50:45
Postat av: Stefan Falkelind

Marilyn: Det blev lite missförstånd. Du skulle inte lägga in länk eller bild i ett inlägg här utan du skriver ett inlägg på din blogg om min blogg, lägger dit en skärmdump av min blogg och länkar till mig. Jag gör samma sak med din blogg.

2008-10-04 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0