Snälla, ingen ytterligare spökjägarfilm


Ghostbusters 2 Foto: COLUMBIA PICTURES

Till Variety säger en källa att det är pågång en tredje spökjägarfilm. Senast vi fick se det hel galna gänget var i "Ghostbusters 2" som kom 1989. Enligt BBC så vägrar filmbolaget Columbia Pictures att kommentera uppgifterna.

Snälla, snälla ingen jäkla ytterligare uppföljare. Det räcker så väl med två rullar. Det är helt i sin ordning att göra en uppföljare på en succerulle men att sen springa iväg och försöka sig på med en ytterligare är ett lågvattenmärke. Låt dom få vila i frid. Jag vet att upplagorna blir så jäkla kassa när de passerat 2. Så jag hoppas verkligen innerligt att något sådant här inte kommer till skott. Jag vill minnas gänget som de var och inte se de i någon värdelös uppföljare. Det funkar så dåligt att försöka att återanvända en succe om och om igen.
Läs artikeln här

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0