Bra med moppe kontroll



Var på väg hem från jobbet nyss och gick som vanligt vägen genom Badhusparken. När jag närmade mig järnvägs övergången så såg jag att det stod en snutbil där. De hade stoppat två unga grabbar som körde en moppe. När jag gick förbi visade det sig att snutarna gjorde en kontroll om moppen var laglig eller om den var trimmad. Vad de kom fram till vet jag inte eftersom jag inte stannade och inväntade. Jäkligt bra att snuten är ute och gör kontroll av moppar.  Mopparna ska inte gå fortare än vad de ska. När jag gick i gymnasiet tyckte jag helt annorlunda.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0