Dagens outfit


Foto: Stefan Falkelind

Här är dagens outfit. Det är inte varje dag jag har det på bloggen. Den här snygga tröjan fick jag av morsan och farsan. Den är så snygg med trycket. På baksidan är det också ett litet diskret tryck liksom på armen. Gillar att det är litet och diskret. Tröj märket är West Side Jeans. Vart den är köpt vet jag inte. Vet bara att det är i Östersund och priset vet jag inte heller. Kan självklart ta reda på det om ni vill? Vad tycker ni om tröjan?


Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

En gång otrogen alltid otrogen... eller? Spana in mitt senaste inlägg om du vill :-)



http://ladyhumpalot.blogg.se/2009/april/utkast-jag-har.html



2009-04-14 @ 12:10:14
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

En som varit otrogen kan man inte lita på. Men personen kan ju bättra sig i ett annat förhållande.

2009-04-15 @ 01:37:21

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0