Nu har jag blivit med mobil



Nu äntligen så har det blivit av att jag införskaffat mig en egen mobil. Sprang runt här i stan idag. Gick från affär till affär. Blev mer och mer osäker på vilken jag skulle köpa. Men när jag kom in på Telias butik så tog det inte länge innan jag fastnade för en. Fick sån himla bra hjälp av säljaren. Han föreslog några andra modeller också. Snabbt som ögat sa jag att jag skulle ha Sony Ericsson F305 för den kändes bäst för just mig. Han var så underbart hjälpsam när han ordnade med kontantkortet och inställningarna i telefonen. Så när jag kom utanför butiken så var mobilen redo att användas. Det kallar jag kundservice. Tack och bock Telia.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Hurtigh

Snygg! Det var väl på tiden???

2009-04-22 @ 23:57:49
Postat av: Stefan Falkelind

Ja visst var den snygg. Ja det var verkligen på tiden att jag skaffade mig en egen juppienalle.

2009-04-23 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0