Plaza såklart

Fy vad jag är bakis och trött nu. Först hade jag tänkt att det skulle bli fest hos mig med några polare. Kom hem från jobbet och alla var redan samlade, Tog fram en öl ur påsen. Timme efter timme gick och så plötsligt skulle två av dem gå. Sen var det bara två kvar. Ena killen sov redan i soffan och det dröjde inte länge innan den andre killen också somnade i andra soffan. Jaha tänkte jag. Det var vad som blev av festen. Bestämde att jag skulle kika över till min granne. När jag kom dit visade det sig att de var två killar som bodde där. Jag som trott att det var bara en. Var inte där så länge för det var så himla trist: Hög musik och många verkade ha tråkigt. Hem och sen iväg till Plaza.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro fan att dom somnade, dina fester samt efterfester SUGER ju,

2009-04-25 @ 22:07:13
Postat av: Anton

Vilken elak kommentar! Shame on you. Fy! :-(

2009-04-26 @ 13:50:44
Postat av: Stefan Falkelind

Anonym: Du envisas med att vara anonym. Vet vem du är ändå. Du är nog lite sur för att inte du är inbjuden till mina fester eller efterfester.

2009-04-26 @ 21:15:44
Postat av: Anonym

Anton: Tack Anton:)

2009-04-26 @ 21:16:27
Postat av: Anonym

Jag tror inte du vet vem jag är, Skulle aldrig gå på dina efterfester. skulle inte sjunka så lågt

2009-05-01 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0