Julsnälla Marabou och Hemköp

Känner mig på toppen humör fast seg som attans. Det behövs så lite för att man ska bli glad. Marabou och Hemköp har varit lite julsnälla mot mig. Fick den nya Marabou chokladkakan i posten igår. Den kommer att finnas i affären nästa år. Gud så god den är. Fylld med nötter och en pytte lite aning med havsalt. Havssaltet passar strålande och det blir blir gott. En som också varit julsnäll mot mig är Hemköp som gav mig en tia lott när jag sökte kundkort där. Man bugar och tackar. Nä ingen vinst blev det tyvärr.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Fick också den där och den funkade helt ok. Fast inget slår ju Lindt.

2009-12-23 @ 17:48:27
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Ingrid

Då har jag något att se fram åt.

God jul på dig.

Kram Ingrid

2009-12-23 @ 20:07:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0