Man skulle behöva glykol idag

Det är så jäkla kallt ute nu. Knallade in till stan idag för att lämna in ett papper till Försäkringskassan. Måste ju göra det varje månad så jag får lite pengar. Långkallingarna var påsatta och mössan på huvudet. Men det var så himla kallt ändå. Tack och lov så blåste det inget. Frosten hängde från träden. Man skulle behövt glykol i sig he he. Nu är jag hemma och jag känner en friskhet i kroppen efter kylan. Är det kallt hos er också?


Arkivbild

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Här har vi ändrat stil ser jag.

Så snyggt det blev.

Kram Ingrid

2009-12-28 @ 19:30:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja du det hade min bil behövt också, vi kom till valla sen gick det inte längre, kylaren hade frysit i bilen. Illa!!

2009-12-28 @ 19:30:59
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Madde

Hos oss är marken täckt av blankis! Ett under att jag inte halkat och slått ihjäl mig än, haha!

2009-12-28 @ 22:52:11
URL: http://madeleeines.blogg.se/
Postat av: Bengt Alexandersson

Fortfarande ingen bil Steffo???

Vet ju så lite om dej, men vet du tog körkort och hade en brun Opel Rekord 1 gång i tiden men tror du krocka den??? Skäggiga kramar:Beppe

2009-12-29 @ 21:23:55
Postat av: Stefan Falkelind

Bengt Alexandersson: Nej jag har ingen bil och tänker inte skaffa mig nån heller. Ja det stämmer att jag tog körkort och skaffade mig en Opel. Nejdå jag krockade inte med den utan den sålde jag.

2009-12-29 @ 21:34:40
Postat av: Bengt Alexandersson

STARKT kunna leva utan bil!!! Men miljön gillar nog dej Stefan!!! Dessutom har du inget hår så du släpper inte heller ut schampo i avloppen:O)

Världen skulle behöva fler av dej, även homos är ju bra vi är ju redan överbefolkade så fler människor behöver ju inte födas...Nä men VET även ni kan bli betydligt bättre föräldrar än många hetros!!! Borde vara körkort på få skaffa barn faktist!!!

Jag är öppensinnad men typ 90% Hetero men tror ALLA är lite bisexuella faktist!!!

Skäggiga Beppekramar från Stavreviken och gott nytt år!

2009-12-31 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0