Seg än segare

I TV burken går en svensk långfilm. Vet faktiskt inte vad den heter. Kollade inte så noga. Jag hoppas att den är bra för nu är jag så himla seg så det är bara soffan som gäller. Jo jag är seg än segare efter att ha varit på fest hos B och sen Captain Cook och slutligen Plaza. Det var superkul som det nästan alltid är när jag går ut. På Plaza träffade jag så mycket folk som man skulle heja på. Kan bli lite mycket av det kan jag känna. Nu känner jag för att bälga i mig flera liter läsk. Så törstig känner jag mig. Ja jag vet att läsk inte är bäst men gott är det. Det kommer nog bli soffan hela dan tror jag.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Du gick ju runt ensam på plaza, det var väl för att ingen ville umgås med dej!! Och du påstår att läsk inte är bra, dumjävel då kan du ju ta en öl som du brukar göra och supa skallen av dej, själv föredrar jag läsk.

2009-12-27 @ 21:41:17
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Veruca

Varför plockar du bort kommentarer?

2009-12-28 @ 00:46:01
Postat av: Stefan Falkelind

Veruca: Vissa har en spydig underton.

2009-12-28 @ 17:18:51
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Veruca

Jaha, ja då vet jag. Spydig underton innebär alltså att man skriver ut jobbiga fakta.

Du är lite som Bambi, tillåter bara kommentarer som inte kritiserar ert beteende.

2009-12-28 @ 18:42:56
Postat av: femman

Hehe.. tack för dansstunden! En annan var oxå rätt så seg i söndags... :) Och totalt öm i kroppen efter allt dansande.. haha



2009-12-29 @ 15:17:31
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0