Skön tv kväll

Ikväll har jag en skön TV kväll i soffan. Har inte ork till nåt annat just nu. Nedanför soffan står en flaska läsk och på bordet en chokladask. Bingolotto har precis slutat. Inte för att jag brukar titta på det men just idag var ju Py Bäckman med så då måste jag bara glo. Nu ska jag se  om det går några bra filmer. Skulle vilja hyra nån bra film men det blir svårt. Har inga pengar, ingen fungerande DVD och ingen att se film med. Så det går bort. Vad gör ni?



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Jag har slöat sen jag kom hem från jobbet, var så trött, sov en stund efter middan. Kram

2009-12-13 @ 23:45:50
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. I helgen har jag vart totalt datorallergisk. Det var så skönt så. Det är inte så svårt att göra pepparkakshus. Det jobbigaste är ju att limma ihop det. Smält socker som man använder kan brännas ordentliggt. I år klarade jag mej undan brännskador. Jipppii. Ha en skön dag.

Kramen

2009-12-14 @ 10:26:29
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0