En gubbe raggade på mig

Känner mig faktiskt inte så bakis idag som jag trodde man skulle vara. I går blev det först förfest på en lokal inne i stan. Först verkade det som om det inte skulle dyka upp så många. Men sen så kom det bra med folk. Musiken poppade ur högtalarna och vin,öl och annat flödade. Det var kul att det var så många som jag kände. Jag tog med mig J som bor hos mig över helgen. Plötsligt hade det blivit dax att ge sig iväg till Twain där 90-tals partyt skulle hållas. Jag hade så jäkla kul som vanligt. Jag han bara innanför dörrarna så kom det fram en gammal gubbe som började stöta på mig. Typiskt mig. Inte kan det vara nån snygg kille som man skulle vilja ha. Nä inte alls utan de som är gamla och inte i min smak. Har sån otur med killar. Vad ska jag göra?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Marita

Ha,ha... du får tänka positivt att det var en liten kick att han iaf stötte på dig!! -hade ju kunnat bli en kväll då ingen alls stötte på dig... L

-Jag var sugen att gå men Monica & Teddy skulle på Ikea 8.00 sön morg. + att hon hade barnen så jag fick inte med mig henne tyvärr. :-( / krams

2009-02-02 @ 14:05:39
Postat av: Stefan Falkelind

He he nej det var ingen kick alls att hans tötte på mig. Hade varit bättre om ingen stötte alls. Vad synd att det inte gick att få med sig henne då men det kommer ju fler gånger:) Då måste ni komma så jag får dansa loss med er.

2009-02-03 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0