I dag ska vi vara snälla och glada


Jippi!! Det är Alla hjärtans Dag i dag. Nä jag jublar inte alls över det. Bryr mig faktiskt inte så mycket över att det är en sån dag i dag. Jag tänker inte ge bort några hjärtan kort eller ringa någon. Känner mig bakis så man är inte så himla glad och uppåt. Affärerna tjänar stor kovan på personer som har dåligt samvete och som passar på att köpa lite dyra chocklad hjärtan som de ger till sin sambo. Andra köper vackra kort som de ger till sina vänner. Jag kommer nog inte att få något enda kort eller nåt annat heller för den delen. Fast jag lovar er att jag ska vara snäll i dag. Så vad ska ni kära bloggläsare göra i dag på Alla Hjärtans Dag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad alla ♥ dag!

2009-02-14 @ 19:35:45
URL: http://whitehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0