Lite bättre väder idag

När jag var på väg till jobbet så kände jag att det hade blivit lite bättre väder. Fortfarande kallt men inte skitkallt som igår. Till och med solen lyste. Hade min vita halsduk virad runt halsen och vantarna på. Trots vantarna så frös jag lite om fingrarna. Ganska dåliga vantar men man måste ju ha nåt på sig. Det har varit så fruktansvärt kallt de senaste dagarna. Undrar om det är klimatförstöringen som gjort att det blivit så här eller vad skulle det annars vara? Hmmm. Vad tror ni kära bloggläsare? Idag tog jag på mig tjocktröjan när jag jobbade så att man slapp huttra. Kändes verligen skönt med den på kroppen. Föresten hur är vädret hos er? Kallt? Varmt?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0