Nästa lördag blir det schlagerparty



Längtar så jäkla mycket till nästa lördag. Då ni. Då blir det schlagerparty för hela slanten. Börjar så smått med en förfest på en lokal mitt i stan. Helt perfekt att kunna förfesta inne i stan istället för att behöva åka buss och ha tråkigt. När klockan är slagen 22 börjar det riktiga schlagerpartyt med schlagershow med artisten Sol Skugga. Föresten hon bor här i Östersund för er som bryr sig om det. Så jag längtar så jäkla mycket tills jag får slå runt på Twain. Visst är det ett bra tema på partyt? Du kommer väl dit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: m

Åh.. dax igen alltså! Kanske jag lyckas ta mig iväg denna gång! Skoj skoj! Brukar det bli mkt eller bara lite folk??



2009-02-22 @ 21:21:01
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

japp nu är det dax igen:) Jag hoppas verkligen att du tar dig iväg denna gången. Det brukar vara bra med folk på partyna.

2009-02-23 @ 23:46:25
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0