Snart är praktiken slut

I dag var det ett strålande vackert väder med blå himmel och soligt. Tyvärr så blev det kallare och kallare under dage. Fattar inte att det ska vara så jäkla kallt varenda dag. Fick ha på mig fleecetröjan hela dan på jobbet. Lite stressigt var det ett tag  idag när det kom flera kunder samtidigt och jag fick fixa mat åt alla. Men jag fixade det som tur var. Min arbetspraktik går ut denna veckan tyvärr men jag ska försöka att ordna så jag får det förlängt. Behöver mer tid för att komma in i rutiner. Tror inte det är något problem från AF sida. Förlängningen kommer ju att gynna mig och det är ju det som är det viktiga inte att ha en massa olika arbetspraktiker. Så snart kan man kalla sig kebabmannen he he.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0