Vilka artister går vidare i deltävling tre?



På lördag drar deltävling tre av Melodifestivalen 2009 i gång. Startfältet består av både kända och okända förmågor. Molly Sande´n, Velvet, BWO,Rigo Feat. Topaz Sound and Red Fox, E.M.D, Mikael Rickfors, Maja Gullstrand och Sofia ska sloss med varandra. Molly kör "Så vill stjärnorna", Velvets låt heter "The queen", BWO kommer med "You´re not alone", Rigo Feat. Topaz Sound and Red Fox kör "I got you", "Baby godbye" framförs av E.M.D, Rickfors med låten "Du vinner över mig", Maja sjunger "Här för mig själv" och slutligen kör Sofia "Alla".

Spektaklet kör igång lördag den 21 feb och tiden är 20.00 i SVT1. Vilka håller du på? Kommentera så blir jag glad och vi ser vilka av oss som hade rätt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: m

men är det ingen som svarar på dina frågor om melodifestivalen!? Hallå liksom!! ;-)



Jag ser framemot Rickfors framträdande!



BWO bara MÅSTE gå vidare.. Sötis-martin liksom!(eller heter han martin? jo.. men det gör han va?)



Hmm.. Sen så hoppas jag att EMD INTE går vidare..



Maja är ju lite gosig.. Så ja..kanske hoppas jag lite på henne..



Eller så blir det en skräll.. att dom där "Rigo Feat. Topaz Sound and Red Fox" går vidare..



Men BWO är väl som sagt rätt självklara tycker jag :-D



2009-02-20 @ 12:41:28
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0