Ytterligare framsteg i min käft



Nu sitter jag på cafeet igen. Det är lugnt just nu. Var till tandläkaren i dag. Är lite osäker på vilken gång i ordningen det nu är. Har varit där alldeles för många gånger på så kort tid tycker jag. Men tänderna blir ju bättre för varje gång och det får man vara glad och tacksam över. Som jag skrivit tidigare så är det hutlösa priser. Över tusen spänn för lite tandfixning. Det vore på tiden att staten gick in och lät oss medborgare få slippa såna utgifter. Det är ju nåt man måste göra annars ramlar tänderna ur eller blir total trasiga. Nästa gång ska min goa tandläkare börja med tänderna på framsida. Har längtat till den tidpunkten för det är ju det som syns utåt. Tack och lov har jag ingen som helst tandläkarskräck utan tycker det är härligt att gå dit. Hur är det med er bloggläsare? Är ni rädd att gå till tanddoktorn? Skriv här vad ni tycker. Jag vill ju veta det.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: m

Nä.. ingen tandläkarrädsla alls.. Däremot blir jag toknervös innan jag ska in, och måste alltid springa på toaletten typ 3-4 ggr medan jag sitter i väntrummet.. Det är nåt speciellt med mig och väntrum... Vi är liksom inte bästa vänner ;-)



Och JA.. Har sagt det förut- och tycker så fortfarande: Tandläkarbesök borde kosta som ett vanligt tandläkarbesök!!





2009-02-06 @ 14:32:19
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Jättefin & bra blogg! Kika gärna in hos mig också, och komentera nått inlägg ^^

2009-02-07 @ 13:30:10
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: m

Ta och uppdatera med nytt blogginlägg nu, så man slipper mötas av den där HEMSKA (på gränsen till ÄCKLIGA) tandbild så fort man går in här i din blogg! ;-)



2009-02-07 @ 15:04:09
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

M: Att sitta i väntrum är alltid små jobbigt tycker jag med. Det kommer nytt inlägg var så säker.

2009-02-07 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0