Bakis dag

I dag har det varit en riktig bakis dag. Har faktiskt kännt mig halvklen under hela dagen och även nu med. Så funkar jag. Jag är inte bara bakis en liten del av dagen och sen är det bra. Nä jag är bakis presis hela dagen. Det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag häller i mig. Sen så har jag jobbat hela dan idag också. Men det gick bra. Det var inte planerat att man skulle dricka nåt igår men J kom förbi och var sugen på att ta några öl senare på kvällen. Jag är inte derekt svår övertalad. Så då blev det glasbanken och sen på kvällen så knatade jag till B. Där var J, A, G och sen dök J och D upp som gubben i lådan. Hade superkul ska ni veta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja så kan det gå :)

2009-01-31 @ 18:49:03
URL: http://torgersson.stoll.nu

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0