Fan va bra att ABBA fick priset



Fan vad glad jag blir när jag läser att ABBA fått Lifetime achivement Award på Rockbjörnen galan. Tidningens läsare valde helt rätt när de valde just ABBA som mottagare till priset. Det kunde inte valts bättre. ABBA är helt självskriven. Gudomlig musik de gjort. Musik som håller än i dag och är precis lika populär som då det begav sig. Plus i kanten till att de två brudarna fanns på stället och tog emot priset. Självklart fick de frågan om en återförening. Nä, nä låt det vara som det är. Håller med Abborna på den punkten. Vad tycker ni kära bloggläsare?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Häxmamman i Jämtland

Visst var det super, har alltid gillat Abba och kommer nog aldrig sluta göra det, men däremot tyckte jag inte om den där filmen Mamma Mia...



Ha det gott

2009-01-23 @ 08:58:12
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0