Fest och nyårsbrand


Foto: Stefan Falkelind utom de på mig.

Ja äntligen kommer här bilderna från nyårsafton. Jag glömde ju kameran hos T så jag har inte kunnat lägga ut dem förrän nu. Det var en superlyckad nyårsafton. Upskattar verkligen att jag blev bjuden till T. När J och Jag kom dit så var vi turligt inte sist. För ingen vill väl vara sist på en fest? Hmm vad skulle man välja från "baren"? Har alltid svårt att bestämma mig. Men det blev Bacardi tror jag det var. Så dök K, J och O upp och vi satte oss åt. T hade verkligen fixat och donat. Kändes som man var på Berns i Stockholm. Det var så himla mysigt. Förrätt, varmrätt och underbart god glass som avslutning. Sen när vi stod på balkongen så såg vi att det brann på Frösön. Det visade sig att det var nån skolbyggnad som det blvit fyr på. Jag tog fram kameran så fort jag kunde. Det gick inte så bra att fota som ni bloggläsare ser. Och jag som sa till de andra att kvällstidningarna nog skulle köpa bilden. Ha ha, knappast. Den såg bättre ut innan den kom in i datan min.














Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0