Jag dör av stressen snart

Fy fan säger jag. Är så stressad att jag tror jag dör alltså. Idag har det verkligen stressat till sig ordentligt för mig. Var inte ett dugg stressad när jag klev upp och gjorde mig i ordning för att knalla in till arbetsförmedlingen. Kom dit i god tid. Kändes himla bra det. De hade inte ens öppnat så jag fick stå och vänta en stund. Träffade min underbara arbetsförmedlare M. Man kan nog inte ha bättre tror jag. Vi pratade om vad jag sysslat med sen jag var där. Sen kom vi in på att jag behöver praktikplats. Hade redan funderat ut att ha det på Istanbul City och det var helt ok. Så efter att ha skrivit på papper så knatade jag vidare till Istanbul City och det var inga problem att få ha det där. Helt underbart bra. Kände mig så himla nöjd. Drack lite kaffe och surrade med A. Sen hem och då började stressen. Skulle betala räkningar åt en förening. Tog fram pärmen och när jag kollade alla räkningarna så blev jag så himla stressad. Loggade in och började fylla i. Ena efter den andra räkningen. Beloppet som skulle betalas steg och steg. Kändes som att det aldrig skulle ta slut. Men nu är alla räkningarna fixade. Trodde jag skulle dö av all stressen. Men nu är det över. Puh!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Åsa

2009-01-13 @ 20:26:58
Postat av: Åsa

Åh vad kul att höra, själv tycker jag det ser tråkigt ut..

2009-01-13 @ 20:28:27
URL: http://torgersson.stoll.nu
Postat av: Nadia

vore väll onödigt att dö av stress ;)

2009-01-14 @ 09:26:04
URL: http://linnetlinne.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Åsa: Ja det är tråkigt att behöva betala räkningar. Men det måste göras.

2009-01-14 @ 10:18:43
Postat av: Stefan Falkelind

Nadia: Ja det vore helt onödigt att man skulle behöva dö av all stressen. Får försöka stressa ner istället.

2009-01-14 @ 10:20:00
Postat av: Madelene

Tack min man :D

2009-01-14 @ 17:25:57
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0