Mina nya pjucks


Foto: Stefan Falkelind

Idag så fick jag ett par nya pjucks. De behövs verkligen just nu. Här utanför är det mycket snö fast inte så kallt. De är sköna och jag invigde dem genom att gå in till stan iförd dem. Kändes himla nice om fossingarna. Tycker att de är riktigt snygga. Perfekta promenadskor som är lite så där diskret. Märket är Nicks world. Priset vet jag faktiskt inte. De är inköpta i Östersund iallafall. Vad tycker ni om den? Snygga?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Erika

Aldrig fel med nya pjuks!

2009-01-20 @ 17:14:16
URL: http://budgetshopping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej man kan inte få för många av dem:)

2009-01-20 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0