Nice med singelsiter



Det är helt fantastiskt nice att blogga. Nu är det en helt ny dag och klockan bara tickar på. Man skulle nog hoppa i säng nu men är för pigg för det. Eller för trött. Eller vad man nu ska säga. Jäkligt bra att det finns sånna där siter där man kan lära känna andra singlar. Man sitter ju i samma båt liksom. Jag själv hoppas att lyckan kommer till mig också. Man har varit singel alldeles för länge. Jo visst. Självklart så träffar man killar men det klickar liksom aldrig för båda. Jag ska pussas som herrarna på bilden när jag knytit ihop påsen med en annan go kille. Jag fick tips om den där siten av T. Det tackar jag för.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: jocke

fin blogg!!!



GOTT NYTT ÅR!!

2009-01-02 @ 23:17:11
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Kul att du gillar bloggen. God fortsättning.

2009-01-03 @ 00:50:41

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0