Nu ska jag bli modell


Från Storsjöyran 2007

Nu så ska jag bli modell he he. Jag har precis just nu anmält mig till modelljakten.se. Ska bli spännande att se vart det leder. Det kanske inte ens leder nånstans men det som vågar har nåt att vinna. Fick tips om det genom min underbara vän Towas blogg. Hittade en bild på mig som jag genast fixade upp i min profil på sidan. Så nu skulle jag vilja att alla ni bloggläsare röstade på mig. Please! Bara att klicka här

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: soeticz / bloggdesigner

snygg boa eller vad de heter :D

2009-01-06 @ 15:52:37
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Jo det heter boa. Ja den passade i sammanhanget.

2009-01-07 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0