Så cool den är


Foto: Stefan Falkelind

Det var ett tag sen jag fick den här urcoola kontokorts/visitkorts/sedelhållaren från Kitsch.se men jag måste göra det här inlägget känner jag.  Det som är extra finurligt är att man även kan ha ciggen där i eftersom den är precis lika hög. Den är underbart cool och så jäkla snygg. Jag blev extra glad när jag såg att det var Madonna på bilden. Älskar rosa så jäkla mycket. Den här hållaren kommer jag att ha med mig överallt.  Köp din egna för 29 spänn på Kitsch.se eller tävla om en i min tävling här.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0