Ur coola tishor


American apparel store

Var in på American apparel stor i kväll. Jag säger bara wow. Vilka underbara tishor de har. Valde ut de här favvosarna. De är så himla coola.  Den här hand tryckta i 100% bomull gillar jag speciellt för den härliga färgen. Mönstret är verkligen vackert. 32 dollar och den är din.


American apparel store

Dt här stora trycket gör tishan enkel fast ändå utstickande. Den är gjord i 50% polyester och 50 % bomull. Priset är 27 dollar.


American apparel store

Den här lyser det verkligen om. Blickarna dras absolut till den när du har den på dig. Gillar att trycket täcker hela tishan. Helt i bomull och du får punga ut med 25 dollar för den.


American apparel store

Gudomligt snygg. Att man blandat ringar,trekanter och fyrkanter gör den coolare. 29 dollar är prislappen. Vad tycker ni? Vilken är snyggast?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det här var då ingen kollektion för mig,den kändes alldeles för klottrig! Eller så är det jag som har missat charmen, trevlig blogg förresten!

2009-06-14 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0