Vintern suger


Från min ballekong. Foto Stefan Falkelind

Måste bara säga att här är det en riktig skit vinter. Fast man bor så långt norrut så kan man inte tro det man ser ute nu. Knallade iväg in till stan för att hämta några föreningspärmar. Fick traska mig igenom snö som blivit till slask och stora vattenpölar. Kände att man började bli lite blöt i skorna. Föredrar faktiskt när det är kallare så man slipper den här jäkla slasken. Kommunjobbarna kunde ju ut och skrapa trotoarena och gatorna nu. För sen fryser det och blir snorhalt. Väl framme på lokalen fanns inga pärmar. Så trist när man traskat hela vägen in till stan. Han hade glömt att ta med dem dit. Får hämta dem ikväll då. Fast hade andra ärenden också. Hur är vädret hos er kära bloggläsare? Skriv jag vill veta hur det är där ni bor. Föresten glöm inte min blogg tävling som jag har här. Tävla som bara den please.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg!! vilka bikinisar tycker du är finast ut av dom?:)



2009-01-12 @ 17:48:11
URL: http://sundquist.blogg.se/
Postat av: Michael Stoll

Vi har samma väder här i Håkansta, vi väntar på att isvägen skall öppna men med detta väder så får vinog vänta ett par veckor till...

2009-01-13 @ 09:10:58
URL: http://www.stoll.nu
Postat av: Stefan Falkelind

Alla är supersnygga men den röda är nog coolaste.

2009-01-13 @ 15:46:32
Postat av: Stefan Falkelind

Michael Stoll: Ja lite riskabelt att öppna isvägen när det är sånt här slaskväder.

2009-01-13 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0