Blir med hund

Ja nu är det kväll igen. Sitter och väntar på en kompis. Jag ska bli med hund i några dagar. Hon och hennes farsa ska åka iväg en sväng utomlands så då ska jag ta hand om labradorkillen. Vi har bestämt det sen flera månader tillbaka och det ska bli himla nice att få bli med hund. Älskar djur och speciellt hundar fast någon egen jycke kommer det inte att bli. Har inte den tiden för att ta hand om nån individ. Men att bli med hund i några dagar är helt perfekt. Känns himla skönt att jag inte behöver ha ansvaret för jycken för jämnan. Känner att det nog är dax för lite mat nu.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron i stugan. Vad härligt att bli med hund några dar. Det är ju alldeles lagomt om man kan ffå låna en så där. Man blir lite virrig när man kollar in dessa färgord. Ha en toppen dag.

Kram

2009-07-08 @ 08:18:31
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Go lunch säger jag då. ja det är perfekt att bara kunna låna en jycke. Ja jag blev aldeles virrig av orden. Hoppas din dag också blir bra.

2009-07-08 @ 11:47:22
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Anita Månsson

Ja det är kul att vara hundvakt några dagar

Man blir så glad

2009-07-09 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0