Datahjälp och kallingar


Foto: Stefan Falkelind

T ringde mig och undrade om jag kunde hjälpa han med sin data. Han visste inte hur han skulle fixa med några bilder. Så T kom och hämtade mig och vi for hem till hans lya. Satte oss vid datan och pulade med bilderna. Det gick inte så bra eftersom den kopierade bilderna flera gånger om. Ingen aning om varför det blev så. Tillslut så gjorde vi på ett annat sätt fast det tog längre tid att flytta bilderna dit de skulle vara. T visade mig också lite bilder som jag inte sett förut. Många fyllebilder var det. Sen föll min blick på soffan. Där låg det ett par kallingar som jag fått av T men som jag glömde sisst. Så nu var det på tiden att jag tog med dem hem. De är så jäkla snygga och tuffa tycker jag. Eller hur? De är köpta utomlands och märket är ApaoH. Härligt tryck med spindlar och spindelnät på sidorna. Det som är extra coolt är att tyget är genomskinligt där trycket är. Älskar dem!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: attis

Jäkla snygga kalsingar. Jag höll på att slita loss ögonen innan jag såg texten.

Kram

2009-07-15 @ 20:00:40
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

Båten är det bästa vi har på somrarna. helt underbart att få ge sej ut. ha det gott.

Kram

2009-07-16 @ 08:20:19
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Attis: Vill ha fler av dem. Fler sånna bilder.

2009-07-16 @ 15:03:28
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0