Hembränt och öl

Min polare T kom över för att jag skulle hjälpa honom med att scanna in en grej som han behövde maila iväg. Fixade det. Sen skulle jag föra över hans bilder från hans kamera till min dator. Det gick hur smidigt som helst men sen när jag skulle bränna så visade det sig att det inte fick plats på en CD. Fick flytta och dona. Sen så gick det att lägga de på CD-skivorna. Jag är inte så himla van att bränna men nu är det klart och finito. Det är fortfarande superbra väder här så det blir några öl ikväll med T. Ska bli himla najs ska ni veta. Vad gör ni då?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: fab5

Öl är väll som coca cola för dej, du bara dricker och dricker

2009-07-04 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0