Plaza torsdag

I torsdags så kände jag för att nu var det dax att göra ett besök på Plaza. Kändes så det var ett tag sedan jag var där fast det inte är så. Så jag gjorde mig i ordning och knatade iväg dit. Köpte mig en öl och spanade efter folk jag känner. Ena vakten kom fram och surrade lite. Känner henne sen förut. Trevlig prick är hon. Sen träffade jag en kompis till mig. Han hade världens problem just nu och mådde inget bra. Surrade ett bra tag med honom och lyssnade på hans problem. Ibland behöver man få berätta för någon. Senare så dök två polare upp. Det var ett tag sen jag träffade dem. De grabbarna är så underbara och roliga. Som vanligt så blev det efterfest hos en av dem, M, det tackar jag för.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0