Superkul på krogstråket

Känner mig lite seg idag men inte så farligt ändå. Var på krogstråket igår kväll. Begav mig till "Gyllene Prag" tältet. Tror det hette så. Det skulle vara Yranpride efterfesten där. När jag kom dit så uppträdde Maud Lindström. Inte min smak. Det var så där lagom med folk. Ju mer klockan gick dessto mer folk kom det och tillslut så var det knökat med folk. Jag hade superkul och det som är så roligt med krogstråket är att man träffar folk som man inte träffar annars. Då dyker de upp som gubben i lådan. Så nice. Jonas Hedqvist och Babette ställde sig också på den lilla tält scenen. När Anna Book ändrade scengolvet så blev det så mycket folk framför scenen att jag trodde de skulle invadera scenen. Folk trängdes och sjöng med. Snacka om drag. En succe helt enkelt. Det som var dåligt är att när man gått ut och rökt så måste man ställa sig i den jävla kön igen. Så jäkla dåligt. Ordna med en rökruta så har ni löst det bekymret. Skärpning säger jag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Elina

Ramlade förbi och såg att du skriver om Storsjöyran. Sist jag var där var 2006 men det var alltid årets höjdpunkt. Saknar det! :)

Må väl!

2009-07-27 @ 09:04:48
URL: http://oonah.blogspot.com
Postat av: Stefan Falkelind

Elina: Vad kul att du ramlade förbi min blogg. Ja Storsjöyran är årets höjdpunkt.

2009-07-28 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0