Underbart YranPride


Anna Book och jag efter showen.

Begav mig iväg in mot stan för att deltaga i YranPride. Vi har väntat i två år nu. Nu skulle det äntligen bli av. Mina förväntningar var stora. På himlen var det lite mulet och jag väntade på en störtskur men det uteblev. Eftersom jag skulle fota så kunde jag inte gå med i paraden eller jo jag gick med lite. Har fotat idag som en dåre. Fick gåshud när jag gick i paraden. Kände verkligen gemenskap, kärlek och värme. Var så himla glad över alla som deltog. Det var ett mastigt tåg. Sen blev det skow på scenen i Badhusparken. Jonas var super som vanligt, blev impad över Anna Book och Babette var helt fenomenalisk. Maud Lindström är ingen av mina favvosar. Här kommer lite bilder. Tog så jäkla många så resten får ni se imorgon. Klicka på miniatyrerna så blir bilden större. Foto: Stefan Falkelind.










Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita

FAN att jag missa det

Var så bakis igår :(

2009-07-26 @ 13:56:41
Postat av: Stefan Falkelind

Anita: Ja så kan det gå när inte haspen är på:)

2009-07-26 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0