Mustasch är snyggt på vissa


Aftonbladet.se

Mustasch är snyggt om den sitter på rätt person. En del passar i det. En del inte. Kändisarna George Clooney och Brad Pitt har setts iklädd det. Fast Mr Clooney ser jäkligt gammal när han har muscha. Passar defenitivt inte på honom. Hoppas han tagit bort den. Brad Pitt däremot passar perfekt i det. Han blir ännu sexigare och läckrare iklädd det. Eller vad tycker ni? Här är en bild på mig i muscha. Vad tycker ni? Idagsläget har jag inte sparat den.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Av dessa tre karlar tycker jag du passar bäst i din

Dom andra två.. Nä

Postat av: n

clooney ser ju ut som cleese! haha..



Du har ju på bilden både skägg å musche.. så det e ju lite fuskigt.. det ÄR ju snyggast så tillsammans ju! :)

2009-06-06 @ 07:01:05
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0