Promenad i regnet


Så här lång kommer jag. Foto: Stefan Falkelind

Har precis varit på en lång promenad. Passade på att ta en sväng här på Frösön. Det är inte ofta det blir av. Det var väl inte den bästa dagen för en promenad. Målningt och regn. Men man hade ju paraply med sig så blöt blev man inte tack och lov. Gick vägen upp mot djurparken. Väl framme där så gick jag inte in eftersom jag är portad där sen många år. Nä jag har inte gjort något olagligt mot dem om ni tror nåt sånt. Det handlar om djurens väl och ve.  Det blev en sväng upp mot Berge också. Himla fint vi har här på Frösön. Måste promenera mera fast då ska det vara soligt och varmt.


Frösö hästgård. Foto: Stefan Falkelind


Frösö hästgård. Foto: Stefan Falkelind


Tog bussen hem. Foto: Stefan Falkelind


Från bussen. Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: En modells liv

lagt till dig i anteckningar , för jag ska lägga till andra. men just kan jag inte eftersom jag sitter på tåget och det är segt att komma in där när man har mobilt bredband. :) lägg till mgi med. på bloglovin

2009-06-15 @ 18:03:00
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0