En reklamsäljare dök upp



I går kom en tjej förbi jobbet. Det visade sig att jag kände henne. Inte så väl men ändå. Hon jobbade för radistationen One FM och ville sälja radioreklam. A sa att hon skulle prata med mig och att jag fick bestämma. Vilket förtroende alltså. Det kändes underbart bra att få det. Vi satte oss ned och hon berättade om kampanjen. Det var ett himla bra pris på reklamkampanjen men sen kände jag att "vi" inte hade råd med radioreklam just nu. Det är ju kristider och så. Ska träffa henne idag och säga det. Måste också höra med A om han har kvar restaurang loggan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0