Fick glass av chefen

Har haft en skön dag med mycket sova och TV tittande. Man behöver ha riktiga slödagar ibland. Har tänkt på godis hela dan så alldeles nyss tog jag krafterna och knatade iväg till affären. Hade inte så mycket att handla för så jag funderade på chokladkaka eller glass. Hmm vilket skulle man ta? Mitt bland kunderna stötte jag på min chef. Han höll på att handla mat. Vi surrade lite om helgen som varit. Han undrade vad jag tänkte köpa och jag sa att det skulle bli glass eller godis. Han tyckte att glass var bäst och han bad mig följa med till glassdisken. Väl där var jag velig om vad jag skulle köpa för glass. Till slut blev det glass med skogsbär. Älskar den glassen som bara den. Vi gick till kassan och han ville betala min glass. Protesterade lite för jag tyckte att jag kunde betala den själv men han ville bestämt bjuda på den. Blev jätteglad över det. Han är helt underbar person. Så himla snäll och omtänksam. En superbra chef. Den bästa man kan ha. Vad äter ni framför TV ikväll då?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: jenny

Hey! Kikade in! Hoppas att du har en riktigt mysig kväll! :) Kram Jenny

2009-03-15 @ 22:45:34
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0