Lögner och skitsnack

Först tänkte jag inte skriva nåt här på bloggen om en bögkille här i stan som sprider ut lögner om mig. Men eftersom det här är min blogg och det handlar om mitt liv så tycker jag att jag ni läsare borde få reda på det. Han sprider ut att jag skulle ha alkoholproblem. Självklart är det ren och skär lögn. Om jag skulle ha det så skulle jag knappast ens ta upp det här på bloggen. I grund och botten handlar det om att han är avundsjuk på mig för att jag är en offentlig person som folk gillar.  Bara för att man gillar att  ha kul så har man alkoholproblem? Nä nä. Det är så himla trist och så typiskt för en liten stad. Det finns alltid nån eller flera som bestämmer sig för att svärta ner nån som de är avundsjuk på. Han får väl inte den uppmärksamhet som han suktar efter och då måste han försöka skada nån som får det. Men det är tur att jag är stark och vet mitt värde och hur jag partar. Har fått otroligt mycket stöd från mina vänner och deras stöd gör mig stark. Personen ifråga känner jag väl och jag är super allergisk mot honom. Det tål han inte. Några har gått på hans skitsnack men majoriteten tror inte på hans lögner. Det värmer och känns underbart skönt. Jag tänker inte göra som han och nämna namn här. Men han läser säkert det här och det hoppas jag också. Det är han som det är mest synd om.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0