Sammandrag av fredag och lördag


Foton: Stefan Falkelind

Bättre sent än aldrig. Eller hur? Här kommer lite bilder från fredagen och lördagen. I fredags fick jag storfrämmande av J,A och M. De hade rest långväga för att hälsa på mig på min lilla ö. J känner jag sen många år men A och M hade jag aldrig träffat förut så det blev himla spännande och roligt att möta dem. Allihopa är underbara människor. Så goa och mysiga. Trivs verkligen med dem. Fredagen blev en hemmakväll i min lilla lya. A och M fick ta sängen så tog J och jag soffan. Självklart att gästerna får ta sängen. Här är lite bilder från fredagen.



Lördagen började för min del med en inspirationsdag. Fast visst var jag redan inpirerad när jag hade så bra gäster hemma. Men nu skulle jag få lite inpiration genom föreläsningar om RFSLs arbete. Mycket riktigt blev det en superlyckad dag och jag kände mig nöjd. Sen var det bara att knalla hem och fixa till sig inför Club Alexis festen. Så här kul hade vi hos mig innan.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0