Ska få Anki Baggers nya singel



Kan inte hålla mig tills jag får Anki Baggers nya singel, i brevlådan. Det var för en massa härrans år sen som jag och hon gjorde en visit på en rävfarm utanför stan. Tror inte stället finns kvar nu. Hoppas i allafall på det. Så jag slängde iväg ett mail till henne och undrade om jag kunde få hennes nya singel. Visst det var inga problem så den ska väl dimpa ner om nån dag. Hon är helt fantasktiskt gullig och jag älskar musiken hon har gjort. Nu håller hon på att göra comeback efter att ha varit borta från rampljuset ett bra tag. Äntligen säger jag. Anki är även intresserad av att uppträda på YranPride i slutet av juli här i Östersund. Måste passa på att fråga er kära bloggläsare. Vad tror ni om det? Vill ni att hon kommer upp då? Lili o Susie gör samma sak och försöker göra comeback. Ni har säkert inte missat att de var med i melodifestivalen i år? Skulle ni vilja se de också på YranPride scenen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0